Splošni pogoji

1. Splošni pogoji poslovanja

Ponudnik storitev spletne prodaje Dr. Oetker je podjetje Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija, Novo Mesto, Podbreznik 15, davčna številka: 84434376. Končni uporabnik je obiskovalec tega spletnega mesta, kupec pa obiskovalec spletnega mesta, ki izpolni elektronsko naročilo in plača s kreditno kartico, UPN nalogom ali pa izvede bančno nakazilo preko spletnega bančništva.

Končni uporabnik / kupec z uporabo tega spletnega mesta potrjuje, da je seznanjen in se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja in vsemi drugimi poslovnimi postavkami. Ti pogoji veljajo za pravice in obveznosti v zvezi z nakupom izdelkov ali storitev prek spletne trgovine Dr. Oetker ter pravice in obveznosti, ki izhajajo iz sklenitve Pogodbe o prodaji na daljavo (v nadaljnjem besedilu: pogodba) med potrošnikom kot končnim kupcem in Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija, veljajo za sestavni del teh pogodb.

Uporabnikom sporočamo, da se je pred nakupom potrebno seznaniti s splošnimi pogoji in določili ter jih redno preverjati.

Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija si pridržuje pravico, da kadar koli spremeni te pogoje brez predhodnega obvestila in ne bo odgovoren za morebitne posledice, ki izhajajo iz takšnih sprememb. Te spremembe začnejo veljati po objavi na tem spletnem mestu.

Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija si pridržuje pravico do prekinitve storitve in spreminjanja vsebine kadar koli brez predhodnega obvestila in ne bo odgovoren za morebitne posledice, ki izhajajo iz takšnih sprememb. Te spremembe začnejo veljati po objavi na tem spletnem mestu.

Uporaba storitev spletne trgovine Dr. Oetker je namenjena izključno odraslim. Uporaba spletne trgovine Dr. Oetker otrokom ali mladoletnikom ni dovoljena, za njih so odgovorni starši in / ali skrbniki, sicer prevzamejo vse pravice in obveznosti, ki izhajajo iz takšne uporabe in Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija ne odgovarja za možne posledice takšne uporabe.

Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija zavrača vso odgovornost za točnost in / ali popolnost vseh informacij in vsebin na oetker-shop.si. Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija si pridržuje pravico do napak v opisu in podobi izdelka.

OPOMBA:

Slike izdelkov na spletni trgovini Dr. Oetker so ​​ilustrativne narave. Slika, ki ponazarja izdelek na spletnem mestu, ne nujno v celoti ustreza dejanskemu izgledu in vsebini izdelka, s tem pa je kupcu onemogočeno nadaljno oglaševanje izdelkov. Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija si bo prizadeval objaviti točne in aktualne informacije na spletni trgovini Dr. Oetker, vendar ne prevzema odgovornosti za njihovo točnost in popolnost.

2. Prodajni pogoji

I) SKLEP IN PRENEHANJE PRODAJNE POGODBE

Ti pogoji in posamezni prodajni pogoji, navedeni s podatki o določenih izdelkih, predstavljajo ponudbo podjetja Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija za sklenitev Pogodbe in uporabnika kot kupca z njegovo registracijo, sklenitvijo naročila ali na drug način, določen s temi pogoji, sprejema isto, kar se šteje za sklenjeno Pogodbo med uporabnikom in Parhelionom d.o.o. podružnica Slovenija in v skladu s prodajnimi pogoji, določenimi v teh pogojih.

Predmet in komercialni namen pogodbe je nakup izbranega izdelka ali storitve prek Dr. Oetker spletne trgovine s plačilom cene tega izdelka ali storitve. Pogodba je sklenjena s komunikacijo na daljavo (pogodba, sklenjena na daljavo) prek interneta.

Pogodba začne veljati in je zavezujoča od trenutka, ko uporabnik sprejme ponudbo družbe Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija z izpolnitvijo elektronskega naročila in plačilom s kreditno kartico / UPN nalogom / bančnim nakazilom / plačilom preko spletnega bančništva.

a) Uporabnik je v postopku registracije ali ustvarjanja uporabniškega računa dolžan izbrati naziv ali ime, pod katerim bo opravljal storitve, in izbrati varnostno geslo ter posredovati veljaven e-poštni naslov. Vsi podatki, potrebni za registracijo ali ustvarjanje računa, morajo biti resnični, uporaba podatkov drugih ljudi pa je izrecno prepovedana.

b) Registracijski ali uporabniški račun je ustvarjen samo za eno osebo in podatkov o registraciji ali uporabniškem računu tretjim osebam ni dovoljeno posredovati. Uporabnik je dolžan hraniti podatke o svojem varnostnem geslu in uporabniškem računu. Uporaba registracije ali računa nekoga drugega ni dovoljena.

c) Za kršitev določb pogojev tega poglavja si Parhelion d.o.o. pridržuje pravico, da po lastni presoji prekine registracijo uporabnika ali uporabniški račun, ne da bi bil dolžan uporabniku povrniti vse stroške ali škodo.

d) Šteje se, da je z registracijo (ki vključuje plačilo storitve) sklenjena pogodba med družbo Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija in uporabnika kot kupca.

e) Pogodba začne veljati z registracijo uporabnika, torej od dneva, ko uporabnik sprejme ponudbo za sklenitev te pogodbe.

f) Uporabnik lahko enostransko odpove pogodbo v 14 (štirinajstih) dneh brez navedbe razloga.

Rok za enostransko odpoved pogodbe je 14 (štirinajst) dni od dneva, ko se uporabniku ali tretji osebi, ki jo določi uporabnik, ki ni prevoznik, izroči blago, ki je predmet pogodbe, ali v primeru vročitve , od sklenitve pogodbe.

Blago, za katerega je pogodba odpovedana, mora biti nepoškodovano in neuporabljeno, izključno v originalni in nepoškodovani embalaži. Za vračilo se je potrebno dogovoriti vnaprej, stroške vračila ali dostave pa nosi kupec. Blago je potrebno poslati na naslov Fully fulfillment center, Podsvetija 22, 1351 Brezovica, Slovenija, z oznako Dr. Oetker spletna trgovina vračilo blaga, priložiti pa je potrebno tudi pisni razlog za vračilo.

Poleg blaga, ki izpolnjuje vračilo, je potrebno priložiti kopijo računa in obrazec za enostransko odpoved pogodbe. V primeru, da je vrnjeno blago naročeno z brezplačno dostavo, se vračilo zmanjša za stroške pošiljanja, ki so bili takrat veljavni.

Da bi upravičenec uveljavil pravico do enostranske odpovedi pogodbe, mora o tem obvestiti Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija o svoji odločitvi o enostranski prekinitvi pogodbe pred iztekom roka z nedvoumno izjavo, poslano po elektronski pošti na office@parhelion.hr, v kateri bo navedel svoje ime, naslov, telefonsko številko, e-poštni naslov in številko naročila. Uporabi lahko tudi navedeni pisni obrazec za enostransko prekinitev pogodbe (prenesite datoteko PDF).

Prav tako lahko obrazec za enostransko odpoved pogodbe uporabnik elektronsko izpolni in pošlje na office@parhelion.hr, v tem primeru Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija nemudoma predloži potrdilo o prejemu obvestila o enostranski prekinitvi pogodbe po elektronski pošti.

Če uporabnik enostransko odpove pogodbo, mu bo vrnjen denar, ki ga je prejel od njega, vendar zmanjšan za stroške dostave, ki so bili v tistem času veljavni, brez odlašanja in najkasneje v 14 (štirinajstih) dneh od datuma, ko je Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija prejel odločitev uporabnika o enostranski prekinitvi pogodbe. Vračilo bo izvedeno na enak način, kot je uporabnik plačal. Vračilo Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija lahko izvede šele po tem, ko mu je bilo blago vrnjeno in je bilo preverjeno, da ni prišlo do škode po izročitvi blaga uporabniku ali tretji osebi, ki jo določi uporabnik, ki ni prevoznik.

Uporabnik je odgovoren za kakršno koli okvaro blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, razen tiste, ki je bila potrebna za določitev narave, značilnosti in funkcionalnosti blaga.

Če se je na zahtevo uporabnika izvajanje storitve začelo v obdobju za enostransko prekinitev Pogodbe, je uporabnik dolžan plačati Parhelion d.o.o. znesek, ki je sorazmeren z dobavljenim do trenutka, ko je uporabnik obvestil Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija o enostranski prekinitvi pogodbe.

Uporabnik nima pravice enostransko odpovedati pogodbo:

  • V primerih, ki jih predpisuje Zakon o varstvu potrošnikov: blago po naročilu kupca, pokvarljivo blago ali blago s hitrim rokom uporabe, zapečateno blago, ki zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo, če je bilo po dostavi odpečateno ali drugo. Popolne informacije o pravici kupca do enostranske odpovedi pogodbe najdete v Zakonu o varstvu potrošnikov.
  • Če je bila njegova storitev v celoti izpolnjena in se je začela z njegovim izrecnim predhodnim soglasjem in s potrditvijo, da se zaveda dejstva, da bo izgubil pravico do enostranske odpovedi pogodbe, če bo njegova storitev v celoti izpolnjena.
  • Če je predmet pogodbe blago, ki je zaradi svoje narave po dobavi neločljivo mešano z drugimi stvarmi.

II) POGOJI NAKUPA


Glavne značilnosti izdelka, način uporabe, cene, posebne promocije in ugodnosti, načini plačila in dostave se nanašajo na tiste, ki veljajo v času sklenjenega naročila. Podatki bodo navedeni ob vsakem izdelku.

Cena izdelka, ki vključuje znesek DDV in stroške pošiljanja, je vidna v nakupovalni košarici pred sklenitvijo naročila. Stroške dostave lahko vidite tudi na nekaterih drugih delih spletnega mesta. Vsi podatki o potrditvi nakupa na podlagi elektronskega naročila bodo dostavljeni na elektronski naslov stranke, naveden v postopku registracije / naročila ali naveden ob vnosu podatkov ob sklenitvi naročila. Vse cene so izražene v evrih (EUR). Vse cene vključujejo DDV.

Če kupec ne prejme obvestila o potrditvi naročila, obstaja možnost, da je napačno vnesel svoj elektronski naslov. V tem primeru stranko prosimo, da nas kontaktira na office@parhelion.hr.

III) POGOJI DOSTAVE

  • Stroški dostave na ozemlju Republike Slovenije so brezplačni ne glede na težo, količino ali naslov kupca.
  • Dobavni rok v rednih pogojih * na ozemlju Republike Slovenije je 2 do 3 delovna dneva od prvega naslednjega delovnega dne po vidnem plačilu v našem sistemu za opravljeno naročilo.
  • Redni pogoji vključujejo redno obdelavo naročil v vseh korakih, pravilno delovanje operacijskega sistema, redno dostavo dobaviteljev in običajne pogoje za prevoz in dostavo blaga.
  • V primeru spremembe roka dobave ali drugih pomembnih okoliščin za izvedbo naročila bo kupec obveščen po elektronski pošti.
  • Dostavna služba ne odgovarja za zamude pri dostavi.

IV) PRITOŽBE


Naročeni izdelki so pakirani tako, da se pri običajnem ravnanju pri transportu / dostavi ne poškodujejo. Kupec je dolžan ob prevzemu pregledati embalažo pošiljke. Če ima paket pošiljke vidne poškodbe / pomanjkljivosti, priporočamo, da ga kupec zavrne, ker obstaja možnost, da je izdelek v takšni embalaži poškodovan. Z zavrnitvijo prejema bo dostavna služba vrnila pošiljko družbi Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija, pri čemer ugotavlja, da pošiljka vsebuje napako.

Pritožbe v zvezi z napakami na izdelku in vse druge pritožbe se lahko vložijo pisno po elektronski pošti na elektronski naslov office@parhelion.hr.

V primeru upravičene reklamacije je možna odpoved pogodbe z vračilom kupnine ali zamenjavo izdelka. V primeru poškodbe in / ali okvare dostavljenega blaga mora kupec poslati fotografijo omenjene reklamacije, da se jo sprejme na podlagi materialnih dokazov. Reklamirano, poškodovano in okvarjeno blago lahko predate podjetju Fully fulfillment center, Podsvetija 22, 1351 Brezovica, Slovenija z oznako Dr. Oetker spletna trgovina vračilo blaga.

V primeru spora glede upravičenosti reklamacije in / ali načina vračila izdelka (izdelek naj bo neuporabljen, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, z izvirnim računom in garancijo – če obstaja, ter vsem ostalim dodatkom ki so priložene) bo izdelek predan izvedencu ali poklicni pravni osebi. V primeru, da strokovno znanje ugotovi upravičenost pritožbe, vse stroške zamenjave ali popravila izdelka nosi Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija, v primeru neupravičene reklamacije pa stroške nosi kupec.

Prodajalec odgovarja za materialne napake blaga v skladu s predpisi Obligacijskega zakonika Republike Slovenije.

V) JAMSTVO ZA LASTNOST PRODANIH IZDELKOV IN STORITEV


Izdelki, za katere dajemo garancijo v skladu z zakonodajo in garancijo, ki jo določi proizvajalec, imajo garancijski list. Pravica do uporabe garancije se uveljavlja ob predložitvi izvirnega računa in garancijskega lista. Kupec je dolžan hraniti garancijski list in račun. Datum računa je datum začetka aktiviranja garancije.

V primeru garancijskega certifikata, ki ga je izdal proizvajalec in s katerim jamči za ispravnost izdelka v določenem časovnem obdobju, lahko kupec, če je izdelek okvarjen, zahteva, da se izdelek popravi v razumnem roku ali pa zahteva drug prav takšen izdelek namesto tega. Če izdelek v garancijskem roku ne deluje pravilno, ga dostavijo v pooblaščeni servisni center, naveden v garancijskem listu.

Napake izdelka, ki so posledica nepravilne uporabe in / ali neupoštevanja navodil, niso zajete v garanciji. Servis in prodaja nadomestnih delov za kupljeni izdelek sta zagotovljena pri pooblaščenih serviserjih, navedenih v garancijskem listu.

VI) NAČIN IN POSTOPEK PLAČILA


Plačilo cene izdelka in stroškov dostave je mogoče izvesti na enega od naslednjih načinov:

a) Plačilo s kreditno ali debetno kartico

Naročene izdelke lahko plačate prek spleta z eno od teh kartic: MasterCard, Visa, Maestro, Diners Club, Discover, American Express.

b) Plačilo s plačilnim nalogom UPN

Naročene izdelke lahko plačate prek splošne položnice v vseh bančnih poslovalnicah ali poštah. Po potrditvi naročila je Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija na e -poštni naslov stranke odda ponudbo za ustvarjeno naročilo s podatki, ki so potrebni za plačilo. Vse podatke je treba vnesti pravilno in plačilo opraviti v roku.

c) Plačilo preko spletne banke

Izdelke, za katere je bilo naročilo sklenjeno, je mogoče plačati prek spletnega bančništva katere koli banke, v kateri je odprta možnost takšnega načina plačila. Po potrditvi naročila je Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija na e -poštni naslov stranke odda ponudbo za ustvarjeno naročilo s podatki, ki so potrebni za plačilo. Vse podatke je treba vnesti pravilno in plačilo opraviti v roku.

d) Plačilo z bančnim nakazilom (samo za pravne osebe)

Pravne osebe imajo možnost plačila z bančnim nakazilom. Po potrditvi naročila je Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija na e-poštni naslov stranke odda ponudbo za ustvarjeno naročilo s podatki, ki so potrebni za plačilo. Vse podatke je treba vnesti pravilno in plačilo opraviti v roku.

3. Varstvo podatkov ob nakupu

Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija se zavezuje, da bo spoštoval anonimnost in zasebnost uporabnikov spletne trgovine Dr. Oetker in bo te podatke uporabljal in obdeloval izključno za namen, določen s temi pogoji. Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija lahko zbira osebne podatke uporabnika, kot so ime, naslov, davčna številka, telefonska številka ali e-poštni naslov le, če jih uporabnik prostovoljno posreduje družbi Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija.

Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija bo uporabil zgornje podatke izključno za namen izpolnjevanja pogodbenih obveznosti in čim boljšega vpogleda in razumevanja posameznih potreb, navad in zahtev uporabnikov ter za nadaljnji razvoj in boljše izvajanje vseh storitev. Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija zbira, obdeluje in objavlja uporabniške podatke v zvezi z uporabo spletne trgovine Dr. Oetker brez razkritja identitete uporabnika in / ali osebnih podatkov, ki omogočajo identifikacijo uporabnika.

Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija zbira in beleži podatke o naslovu IP (naslov internetnega protokola) uporabnika ali o lokaciji računalnika za namene sistemske administracije, odpravljanja težav, potrditve prenosa vsebine ali izboljšanja tehničnih vidikov spletne storitve. Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija bo samodejno zabeležil podatke o navadah uporabnikov spletne trgovine Dr. Oetker, vključno z datoteko dnevnika o obiskih določenih strani in / ali vsebine. Takšne podatke bo Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija uporabljal izključno za izboljšanje svoje storitve ter prilagoditev in individualizacijo promocijskih dejavnosti glede na potrebe posameznih uporabnikov.

Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija ne beleži številke vaše kreditne kartice in ne shranjuje podatkov o transakcijah. Parhelion d.o.o. uporablja tretjo osebo, pooblaščeno banko, za šifriranje vaše kreditne kartice, ki šifrira vaše podatke.

4. Komunikacija Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija z uporabniki

Z registracijo se strinjate, da vas Parhelion d.o.o. podružnica Slovenija za namene promocije storitev in izdelkov, po elektronski pošti obvesti o spremembah ali dopolnitvah vsebine strani, popustih, promocijah, izdelkih ali spremembah načina opravljanja storitve. Uporabnik lahko privolitev prekliče kadar koli.